fredag 9 januari 2009

Fredag/Torsdag

Ja det var ett tag sen jag skrev i min lilla blogg,
men idag är jag sjuk och hemma ifrån skolan så nu har jag lite tid att lägga in en lite text.
Igår började dagen men skolstart , tråkigt men slappt vid undeför halv två åkte jag hem för du vart jag jätte sjuk och nös konstant, ögat rann och snoret rann!
Väl hemma åt jag mjölk med hallon, maränger och silverkulor, gott?
Jaa då hah!
Senare gick jag och kollade på mina tjejor när dom tränade det såg ju inte fel ut.
Bara för att jag är sjuk så blir det ju ingen match för min del, jag får sitta på läktaren och hejja !
Vi ska vinna i helgen tjejer!!

Nu ligger jag i sängen med min dator i knät och gör ingenting utan att snyta mig .
Idag blir nog en pyssel dag för min del! :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar