tisdag 10 februari 2009

Tisdag

Masa sig upp till skolan, suprise suprise !
Man fick ju iaf träffa Stina och c.o det var ju såklart kul som vanligt,
men sen är det ju en annan sak att man måste jobba och grejer.
Vi håller på med magneter oh skit,
så jag och Stina kände oss duktiga när den lilla glödlampan tillslut lös.
Sen var det grejer med kompaser,gem och muttrar.
Men det behöver man ju inte kunna, eller?
Vi slutade tillslut och då gick jag hem , ja det är sant jag GICK hem!
Stina och jag åt litegran sen la vi oss i Kajsas sköna säng med datorn.
Chattade med Jennifer Y och videosamtal med efterlänktade Andrea i Stockholm.
Sen var det handbollsträning som inte var den roligaste precis.
Nu är jag hemma och ikväll blir det ett nytt avsnitt av House(L)
BTW Andra Avenyn suger nu för tiden när alla bara är otrogna och alla ungdomar är borta...


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar