fredag 17 april 2009

i'm back in the game

Hemma nu då, veckan har vart toppen. Bilderna kommer snart.
Jordgubbar har det käkats i massor, likaså alioli.

Men nu är jag tillbaka i verkligheten men läxor och allt tjosan som man gärna skulle kunna strunta i. Efter skolan cyklade jag och ellen till stan.Där köptes en tröja på gina (se nedanför) och vanliga hårspännen från H&M. Vi eller rättare sagt jag fikade, ellen var så trött att hon nästan somnade när jag mumsade på min hallonmuffins.Sen gick vi in på b.young (eller vad det heter) och ellen hittade världens fulaste kjol som jag testade. Vi blev lite osäkra på om det verkligen var en kjol så när vi gick och hängde tillbaks den fråga ellen tjejen som jobbade där,"Det här är en kjol va?" Tjejen som jobbade där svarade ja och jag och ellen gick ut och asgarvade i typ flera minuter. Det kanske inte låter så kul,men det var det kan jag lova. Hah våran humor är bäst !




Peyton Top -Gina Tricot

Senare ska vi grilla på baksidan, det är sånt jag verkligen kallar både mysigt och gott.
Efter maten ska jag träffa Hanna, det blir toppen bra. Vi får väll ta och hitta på något att göra.


Kram

2 kommentarer:

  1. Äntligen äru tbx <3
    Vi måste ses !

    Snyggt inköp du gjort .
    Puss(L)

    SvaraRadera
  2. stina: jag är nöjd :) hah
    ja det måste vi, saknar dig ngt enormt med!
    <3

    SvaraRadera