söndag 19 april 2009

Sunday was not a sun-day it was a clody-day

Dagen började först med att jag åkte hem till Emelie Granberg. Vi kollade på film och lite så.
Vid tjugo i fyra cyklade jag hemåt och förstog att jag hade tagit vääärldens omväg påväg till henne, skulle nog ha tagit 10 minuter mindre om jag tog den "rätta" vägen. Då vet jag det tills nästa gång iaf. Jag åkte till barngympan som jag är ledare på och som tur är så var det sista gången den här säsongen orkar inte plocka upp och ner mer. När jag kom hem duschde jag och bytte om för vi åkte ut till moster Sofia och Emli i vadstena och kollade på deras nya lamm. Jätte söta kan jag lova. Om jag hinner lägga in bilderna på datorn imorgon så kommer dom in på bloggen då. En av fåren hade fått trillingar, så en av lammen var ungefär hälften så stor som alla andra. Nu ska jag borsta tänderna och tvätta bort sminket.

Bilderna är från igår med brudarna


Vi åt tårta och drack saft.





Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar