lördag 28 mars 2009

Hoppsan lördag

Idag ska är det Hoppsan, en trampolin grej typ.
Då ska jag stå och passa på trampolinen,
inte så värst kul, men imorgon kommer Amanda Holgersson dit så det är bra iaf!
Ellen åkte till Stockholm igår och kommer hem imorgon,
och om hon nu har åkt ifrån mig så får hon fasen ta och ha kul, annars är det ju ingen mening med det! hah
Igår jag jag hos Emma med Olivia, Amanda, Julia och Edith.
Mysss i mängder, vi åt,skvallrade,skrattade,kollade på Let's dance och hade det bäst.
Sen får vi ju inte glömma alla fina charader vi gjorde, finfina!
Nu ska jag fixa iordning mig för dagen...
Kommer försöka börja med dagens fynd,
som tex kläder och andra saker.
Har fått "insperation" från http://hannacleve.devote.se/ som har dagens låt...
Kolla henne blogg förresten superfin.
Dagens fynd...

Nikitatröja, junkyard 899 kr


Kram

2 kommentarer:

  1. Tröjan var Jä*ligt snygg!
    Älskar dig asså<33

    SvaraRadera
  2. stina: I know hahah:)
    Älskar dig (L)

    SvaraRadera