onsdag 25 mars 2009

Onsdag i efterskott

Igår hade jag skrivigt ett lånnngt inläggg men internet slutade funka och mitt inlägg försvann.
Men här kommer gårdagen lite kort.

Vid fyra kom Jakob till mig, vi kollade på film och pratade.
Sen vid ungefär tjugo över sex åkte vi till LKPG för Vilma skulle köpa ny stol.
Jag och Kajsa gick på IKANO huset.
Hon hittade ett par supersnygga jeans på bik-bok men hon köpte dom inte.
På H&M hittade jag en bikini som Kajsa köpte till sig själv fast jag skulle köpa den till mig.
Men ist kollade jag på en bikini i annan model och lite ljusare.
Vi får se om jag hinner åka till LKPG innan vi åker eller så kommer kanske bikinisarna till Motalas H&M.
För dom som inte vet så ska vi på slutet av påsklovet till Puerto Rico, Canarie öarna i Spanien.
Sola, bada, surfa och bli bruuuuuun !

Nu ska jag till skuulan bråtttttom!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar