söndag 15 mars 2009

Söndag

Ååå vad skönt, solen var framme idag och man hörde fågelkvitter när man cylkade.
Det betyder bara en sak , det är snart vååår!
Plus att jag såg blommor i ellens trädgård.

Jag och mina handbollsbrudar fick masa oss upp och samlas 08:45,
vi åkte till Mantorp och slog serie tvåorna hårt med 15-11.
Jag gjorde bara ett mål men också tuuusen spärrar till Linnea och Hanna. (Y)
Nr 18 i andra laget lutade sig med ryggen mot mig i ett anfalll och då gick jag undan och hon ramlade på rygg på golvet och då är det klart jag får 2 min utan att ha gjort något fel.
Men det gjorde ju inget för vi vann ju ändå, och vi spelade jätte bra.
Det var sista matchen så det känndes jätte super bra att vinna.
Längtar grymt mkt till Irsta Blixten....

Förresten så var det jätte mysigt hos ellen igår, tyvär blev det inga bilder.
Ellen fick en adidas t-shirt och nagelsaker av mig, Tequila och Karin.Hon hade skojjat och sagt att hon ville ha en systemkamera och en en bil och det fick hon. En rosa plast leksaks bil och en kamera som sprutar vatten.Haha!
Vi kollade på systrar i jeans andra sommare och gud vad bra den var.
Även fast det var flera år sen jag läste boken så kommer han ihåg den när man ser filmen.

Status: Godissugen utan att ha godis hemma.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar