torsdag 26 mars 2009

Torsdag

Sitter här blöt och nyduschad borde egentligen träna på spanskan tills imorgon.
Men Susanne sa att det ska va muntligt förhör så det är ju lätt (Y)
Efter skolan cyklade jag till Hedda, Abbe och Elton (L)
Kollade på Lotta med Abbe, "Du tappade en gran!", "Tror du jag får ta den här granen?"
Sen åkte jag till teatern, inget specielt roligt eftersom jag inte gillar våran grupp funderar på att sluta. Vi får se.
Efter cyklade jag hem, tog på mig handbollskläderna och cyklade till träningen.
Träningen var ganska kul för Hanna Cleve var ju med och tränade.
Fast på träningen så skadade man ju tumnageln.
Nu tycker ni säkert jag låter tjejig eller vad man ska säga.
Men det var så att jag fick bollen på nageln och halva nageln vek sig och låsnade från skinnet men sitter kvar i resten av nageln.
Blödde ganska mycket t.o.m igenom coachttejpen.
Så nu har jag svårt att skriva sms med ett stort paket på fingret, men jag försöker så gott det går.
Om ungefär en vecka drar vi till Irsta Blixten i Västerås men laget, vi vinner tjejer och bäst blir det !

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar